SKODA 120 L



Vételár: Ár: 99.000 Ft
Évjárat: 1989.3
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017.6
Kivitel: sedan
Állapot: Normál
Km: 25.307
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (4 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1174 cm3
Teljesítmény: 38 KW / 51 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 4
Szín: barna

Az eladó SKODA 120 L felszereltsége:

vonóhorog, rádiós magnó, 2 hangszóró, azonnal elvihető, nem dohányzó



Egyéb információ:

Azonnal munkára fogható, üzembiztos Skoda 120 L eladó. Állapota korának megfelelő. Vonóhoroggal felszerelt. Hengerűrtartalom: 1174 cm3 Teljesítmény: 38 KW---> 52 LE Műszaki érvényesség:2017.06.05. HITEL-LEHETŐSÉG! Bármilyen autó (max. 16 év) vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet. (Autóinkat a Jófogás oldalán ne keresse!)



A használt SKODA 120 L-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Szilágyi Autókereskedés
Eladó e-mail címe: szilagyiautokereskedes@gmail.com
Eladó címe: 4271 Mikepércs,
Debreceni út 21. sz.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1012198
Telefon: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




SKODA 120 L




SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

SKODA 120 L

További használtautó kínálatunkból





A BMW 1-es sorozat-ról:

2004-2011

BMW 1-es sorozat

Sikerre vitte prémium kompakt autóját a BMW: az 1-es sorozat első generációja furcsa formája ellenére kívánatos lett a tehetős, divatot követő célközönség körében.


Karosszéria, utastér

A 2004-ben bemutatott autó konstrukciója nagyszerű, mert riválisaival szemben egyedinek számít a hosszában beépített orrmotor és hátsókerékhajtás kombinációja. Mindez jó súlyelosztást, pozitív menettulajdonságokat és remek vezethetőséget jelent. Az élményt fokozza az alacsony vezetőülés, a nem túl nagy átmérőjű, remek fogású és közvetlen áttételezésű kormánykerék, valamint a feszes futómű is. A nyújtott lábbal ülő vezetőnek a hátsó utasok látják kárát, itt már szűkös a hely, de a csomagtér mérete legalább megfelelő és az osztott támlák ledöntésével bővíthető. A vezetőülés magassága manuális módban kényelmetlenül, saját súlyunkkal ránehezedve állítható. A keskeny oldalsó és hátsó ablakok, valamint a vaskos C oszlop miatt nehéz a kilátás hátra. Ez fokozottan igaz a kupéra, ami nem egy hagyományos értelemben vett kupé, sokkal inkább tűnik egy kétajtós, lépcsős hátsójú kivitelnek, ami a BMW hagyományait idézi. Ennek alapjára készült a kabrió, akár menet közben is nyitható-csukható, elektromotoros mozgatású vászontetővel és négy férőhellyel. A kupé is négyszemélyes, de a ferdehátúban sem érdemes több utassal próbálkozni, hiszen a hátsó hajtás sok helyet követel a hátulsó lábtérből.


Műszaki tartalom

Noha az alapvető igényeket az 1,6 literes benzines is kielégíti, mégis erősebb motor illik az 1-eshez. A bajor márka klasszikus jellemzőit felvonultató – pörgős és erős – 2 és 3 literes benzinesek már sportos menetteljesítményeket garantálnak. Igazán ajánlottak a dízelek, hiszen még az étvágytalan kisebb teljesítményűek is jól viszik az autót, míg a dupla turbós dízel elképesztő menetteljesítményeket garantál, még éppen elviselhető fogyasztás mellett. A BMW hatékonyságnövelő programja keretében többek közt start-stop rendszert és takarékos fogyasztókat építettek az autóba, amitől minden kivitel kevesebb üzemanyagot igényel. A kupé és kabrió a nagyobb presztízsautókat idéző hathengeres benzinmotorokkal is kérhető. Motorváltozattól függetlenül mindegyik 1-es sportosan vezethető, az egyébként csendes felfüggesztés keménysége csak rossz minőségű úton zavaró, és a túlzottan nagy átmérőjű könnyűfém kerekek vagy a defekttűrő abroncsok is kényelmetlenné tehetik az utazást rossz burkolaton.


Költségek, felszereltség, biztonság

A fontosabb tételek szériatartozékok. ESP, valamint oldal- és függönylégzsák is jár az autóhoz, de az alapmodellen meg kell elégednünk a dísztárcsával. Prémiumautóhoz illően azonban többféle kerék, hifi és navigációs berendezés, valamint számtalan egyéb extra segítségével lehet személyre szabni a kis BMW-t.


MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
3 ajtós 4239 mm 1748 mm 1421 mm 2660 mm 330/1150 l
5 ajtós 4239 mm 1748 mm 1421 mm 2660 mm 330/1150 l
kupé 4360 mm 1748 mm 1423 mm 2660 mm 370 l
kabrió 4360 mm 1748 mm 1411 mm 2660 mm 260/305 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
1,6 benzin 122 LE 160 Nm 10,1 s 204 km/h 6,1 l
2,0 benzin 143 LE 190 Nm 8,7 s 210 km/h 6,1 l
2,0 benzin 170 LE 210 Nm 7,7 s 224 km/h 6,4 l
3,0 benzin 218 LE 270 Nm 6,4 s 245 km/h 7,9 l
3,0 benzin 265 LE 315 Nm 6,0 s 250 km/h 8,3 l
3,0 benzin 306 LE 400 Nm 5,3 s 250 km/h 9,2 l
3,0 benzin 340 LE 450 Nm 4,9 s 250 km/h 9,6 l
2,0 dízel 115 LE 260 Nm 10,2 s 200 km/h 4,4 l
2,0 dízel 143 LE 300 Nm 8,9 s 210 km/h 4,5 l
2,0 dízel 177 LE 350 Nm 7,5 s 228 km/h 4,8 l
2,0 dízel 204 LE 400 Nm 6,9 s 238 km/h 5,2 l


2011-
BMW 1-es sorozat
    Sikeres elődje bevált receptjét folytatja a BMW az 1-es sorozat második generációjával: hátsókerék-hajtásával még mindig unikum a kompaktosztályban.


Karosszéria, utastér
Némileg nagyobb lett, de megőrizte egyedi stílusát az 1-es BMW. A tengelytáv ugyan 30 milliméterrel nőtt, ennek ellenére azonban továbbra is szűkös a hátul utazók lábtere, és 30 literrel nőtt a csomagtartó befogadóképessége is.


Műszaki tartalom

Az átfésült futóműnek köszönhetően még precízebb a kormányzás és az úttartás, de továbbra is ráz az autó. A kategóriában még mindig egyedülálló hosszmotor és hátsókerék-hajtás kombinációja kivételes vezetési élményt ígér, különösen az 1,6 literes turbós benzines vagy a továbbfejlesztett 2 literes dízelmotorokkal. A választék legjobbja a 118d, amely 143 lóerős teljesítményével elég fürgén mozgatja az autót, de közben nagyon takarékos is. A 184 lóerős dízel pedig már sportos vezetők igényeit is kielégíti, még a nyolcfokozatú automata sebességváltóval is.


Költségek, felszereltség, biztonság

Az új 1-es BMW főbb berendezéseit is az iDrive forgó-nyomógombról lehet irányítani, és opciós listája is hosszú: internetelérés is megtalálható rajta, ami mobiltelefon-integrációval, élő közlekedési információval, valamint Facebook és Twitter alkalmazásokkal lehet szimpatikus a fiatal vásárlóknak.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
3 ajtós 4324 mm 1765 mm 1421 mm 2690 mm 360/1200 l
5 ajtós 4324 mm 1765 mm 1421 mm 2690 mm 360/1200 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
1,6 benzin 116 LE 260 Nm 10,5 s 195 km/h 3,8 l
1,6 benzin 102 LE 180 Nm 11,2 s 195 km/h 5,5 l
1,6 benzin 136 LE 220 Nm 8,5 s 210 km/h 5,5 l
1,6 benzin 170 LE 250 Nm 7,4 s 225 km/h 5,8 l
2,0 benzin 116 LE 260 Nm 10,3 s 200 km/h 4,3 l
2,0 benzin 218 LE 310 Nm 6,4 s 245 km/h 6,6 l
3,0 benzin 320 LE 450 Nm 5,1 s 250 km/h 8,0 l
0,0 dízel 0 LE 0 Nm 0,0 s 0 km/h 0,0 l
2,0 dízel 143 LE 320 Nm 8,9 s 212 km/h 4,4 l
2,0 dízel 184 LE 380 Nm 7,2 s 228 km/h 4,5 l
2,0 dízel 218 LE 450 Nm 6,5 s 240 km/h 4,9 l

Vélemények az BMW 1-es sorozatról


Autós hírek




A finn Juho Hänninen a Škoda Motorsport gyári versenyzõjeként fölényes gyõzelemmel koronázta kiváló teljesítményét, míg másodikként Guy Wilks, a Škoda UK Motorsport pilótája, harmadikként pedig a másik gyári versenyzõ, Jan Kopecký ért célba. [2]Története során elsõ ízben tehát hármas diadalt ünnepelhettek a Škodánál, miközben Juho Hänninen öt ponttal vezeti az IRC pilóták bajnokságát Wilks elõtt, Kopecký pedig...

Tovább a cikkhez



E térkínálata és kényelme tekintetében egyaránt átlag feletti színvonalat kínáló, sokoldalú középkategóriájú modelljével a nagy hagyományokkal rendelkezõ cseh márka a teljes szegmens számára még magasabbra kívánja emelni a mércét. A jellegzetes Škoda arculattal megjelenített, semmi mással össze nem téveszthetõ design, a markáns farkialakítás és a kifejezetten dinamikus oldalnézeti körvonalai révén a Superb Combi...

Tovább a cikkhez



A januári monte carloi sikeres bemutatkozó és a májusi azori-szigeteki második helyezés után a Škoda Motorsport gyári csapata bejelentette részvételét a következõ IRC versenyen, amely június 18–20. között lesz Belgiumban. Az elõzetes jelentkezések alapján erõs mezõny és kiemelkedõ verseny várható a futamon. [2]Kezdetben azt terveztük, hogy az Azori Rally-t követõen a lehetõ legkésõbb, az orosz ralin indulunk, de megváltoztattuk a véleményünket, hiszen a belga rali egyike a legfontosabb versenyeknek az...

Tovább a cikkhez



Annak ellenére, hogy Kopecký az aszfaltozott pálya specialistája, és közel egy éve nem versenyzett murván, a verseny elejétõl a végéig kifejezetten gyorsan autózott ezen a felületen is.  Pénteken a Kopecký-Starý kettõs az ötödik szakaszt megnyerve összesítésben a harmadik helyen végzett, 10,4 másodperccel a második helyezett mögött. [3]Az Azori Rallyi a Škoda Motorsport elsõ tesztversenye volt murvás pályán. Ez a felszín a finn Juho Hänninennek kedvezett, aki az elsõ...

Tovább a cikkhez



A Škoda Favorit volt az a modell, amely széleskörû változást indított el, és egyben elegendõ volt ahhoz is, hogy meggyõzze az új befektetõt. A Favoritot a Škoda 1988-tól 1994-ig, a Škoda Felicia elindulásáig gyártotta. A modell-paletta azóta is folyamatosan bõvül. [2]A legfõbb változás 1996-ban következett be a Škoda Octavia-val. A nagyszerû ár-érték aránya miatt már akkor kedvelt modell mind a mai napig nagyon népszerû, és a vállalat megtartotta az eredeti változat...

Tovább a cikkhez



A Škoda Auto bemutatja a premierjét a Genfi Autószalonon tartó Fabia Scout elsõ fotóit. Az új Scout-modell formai nyelvezete az egyéni megjelenés, illetve a külsõ kiegészítõk révén igen stílusos, újszerû fellépést kölcsönöz az autó számára. A Fabia Scout új, érzelmekben gazdag karakterrel gazdagítja a kisautók szegmensét, ahol gyakorta leginkább a funkcionalitás és a gazdaságosság dominál. A speciális lökhárítóinak és...

Tovább a cikkhez



A Škoda Auto összesített értékesítési volumen 2008-ban 7,1 százalékkal, 674.530 jármûre növekedett, ami új rekord a nagy múltú gyártó történetében. Tekintettel a második félévet jellemzõ világméretû pénzügyi válságra, ez különösen kedvezõ eredménynek számít. A vállalat értékesítési mutatói elsõsorban a kínai és a kelet-európai piacoknak köszönhetõen továbbra is emelkedést mutattak,...

Tovább a cikkhez



A Skoda Motorsport gyári csapatot Jan Kopecky és navigátora, Petr Stary, valamint a finn Juho Hänninen és Mikko Markkula alkotja. Mivel a Skoda Auto rendelkezik a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) homologizációs igazolásával, a Fabia Super 2000 immár az FIA által rendezett összes raliversenyen rajthoz állhat. Merész lépés ez a Skodától, ugyanis a legtöbben most szállnak ki a versenysportokból: a Honda az F1-et, a Kawasaki a MotoGP-t, a Subaru és a Suzuki a rally-t hagyja el. Úgy tûnik, a VW tesz a gazdasági...

Tovább a cikkhez


További Modellek: